Čo je dobré pre nohy

Čo je dobré pre nohy :

„Rovnako ako my zanechávame stopy v zemi, zanecháva ich aj život v našich nohách“

Ruediger Dahlke

  1. Tak často, ako je to možné, si vyzúvajte boty, choďte naboso, dovoľte svojim nohám, aby dýchali, cítili a ožili.
  1. Umožnite svojim nohám vedome sa zúčastniť vášho života a cítiť príslušnú pôdu pod nohami, kde ste práve teraz zakorenení. Dovoľte im vnímať a spojiť s podlahou vo svojom byte, dome a zo zemou na záhrade.
  1. Prevezmite východný zvyk vyzúvaniu obuvi, než vojdete do cudzieho domu alebo cudzieho bytu. Toto gesto chce vyjadriť svoju  pozornosť k miestu cudzieho človeka a vedie k tomu, aby toto miesto vnímal oveľa živo a takpovediac odspodu.
  1. Nechajte svoje nohy hravým spôsobom robiť nasledujúce cvičenie:
  • Vykonávajte zo svojimi nohami činnosti, ktoré sú inak určené pre prácu rukami (zdvíhajte zo zeme predmety (vreckovky, kamienky, kúsky dreva), stlačte vypínač, umývajte nohami toaletu, obsluhujte prehrávač.
  • Nechajte svoje bosé nohy vnímať najrôznejšie predmety a povrchy. Testujte svoje narastajúce schopnosti a urobte si z toho možno zábavné hry na párty.
  • Kreslite a maľujte nohami. Posiluje to kontakt s vašimi koreňmi a tým i kontakt s vami samotnými.
  1. Venujte sa športu vykonávanému nohami: hrajte futbal, hrajte sa s gumovými loptičkami a zvíhajte ich nohami hore, zbierajte prstami na nohách zo zeme tužky alebo mince.
  1. Nechajte svoje nohy rozprávať: skúste s nimi vedome flirtovať v zmysle erotického láskania.
  1. Darujte sami sebe reflexnú masáž nôh, najprv rukou na nohe a potom nohou na nohe.
  1. Doprajte si profesionálnu starostlivosť o nohy a masáž nôh.
  1. Užívajte si chvíle dobrého pocitu po masáži nôh alebo po ostrihaní nechtov.